Ar žinojote, kad net 75 – 95 % Jūsų skaitytojų socialiniuose tinkluose tik paskaitę pirmą sakinį nusprendžia, ar tęs toliau skaitymą. Viskas atrodo ganėtinai logiškai ir jei prisiminsite save, tai suprasite, kad elgiatės lygiai taip pat. Tačiau daugelis verslų dar iki šios dienos kažkodėl galvoja, kad labai išmoninga įžanga, meniškai ir romantiškai apipavidalinta įtrauks skaitytoją domėtis plačiau. Deja, kad ir koks žavingas bus tas sakinys, apipintas metaforomis ir lyriniais nukrypimais, jei jis neatsakys į pagrindinę kliento problemą, neišspręs jos, dažniausiai taip ir nuguls užmarštin, nepasiekęs taip išsvajoto verslui rezultato – auditorijos įsitraukimo.
Tai galioja beveik visiems verslams, su labai retomis išimtimis: tarime fotografija, kartais paperkanti vien savo vaizdu. Bet net ir fotografijoje, tapyboje mane iki negalėjimo žavi Algis Kriščiūnas, sugebantis kurti tokio “skanumo” istorijas, kad naudą gauni net neįsigijęs to darbo – mėgavimasis kiekvienu sakiniu jau yra ta dovana, kurią jis padovanoja man kiekvieną kartą.
Bet šiandien norėjau pakalbėti apie žemiškesnius verslus: prekes ir paslaugas, kurias reikia parduoti savo Facebook ar Instagram poste. Taigi, kad ir kaip skambėtų neromantiškai – grįžkime prie PROBLEMOS. Jūsų prekė ar paslauga neabejotinai sprendžia kažkokias kitų žmonių problemas, kitaip kam ji būtų reikalinga. Netgi tuo atveju, jei ne visi susimąsto, kad turi šią problemą, Jūs galite (ir net privalote) jiems apie tai priminti. Tikrai taip: gal ši moteris taip įnikusi į karjerą ir šeimą, kad nelieka laiko sau? Priminkite JAI apie tai. Ir išspręskite jos problemą, pasiūlydami atpalaiduojantį masažą, po kurio ji taps labiau atsipalaidavusi ir dar darbingesnė.
Bet svarbiausia – tas sprendimas turi būti matomas jau antraštėje Jūsų Facebook poste arba pirmame sakinyje Jūsų Instagram’e. Nenukiškite šios informacijos kažkur toli posto viduryje, nes patikėkit- dauguma iki tos vietos tikrai neskaitys. Paleidinėdama Facebook reklamas ir stebėdama skirtingų postų įsitraukimą pastebėjau, kad nuotrauka ir antraštė – tai beveik viskas ko reikia sėkmei. Visa kita – tai tik detalizavimas, kurį pamatys tie, kuriuos “užkabino” šie du punktai.
Čia pateiksiu keletą pavyzdžių tiems, kurie pritrūks idėjų, kaip formuoti įtraukiančias antraštes savo socialinių tinklų postuose:
- Kaip (gauti norimą rezultatą) naudojant (tam tikrą elementą). Pvz.: “Kaip atnaujinti savo namų interjerą panaudojus šviestuvus”
- Kaip (gauti norimą rezultatą) NEnaudojant (tam tikro elemento). Pvz.: “Kaip pasigaminti skanius ledus, nenaudojant pieno produktų”
- Paslaptis(gavimo norimo rezultato) panaudojus tik (tam tikro elemento). Pvz.: “Verslo užauginimo paslaptis panaudojant tik Instagram socialinį tinklą”
- Etapų (#1) skaičius, skirtas gauti (konkrečiam rezultatui). Pvz.: “5 žingsniai, kaip sėkmingai įsirengti savo darbo kambarį “
- Reikia (kažkokio pageidaujamo dalyko)? Išbandykite (šį ypatingą produktą). Pvz.: “Reikia didesnio srauto į web svetainę? Pabandykite šią taktiką…”
- Skaičius (#1) priežasčių, kodėl kažkas nepasiseka. Pvz.: “3 priežastys, kodėl daugumai besilaikančių dietos, nepavyksta sulieknėti. Kaip to išvengti? “
Tai tik dalis standartinių, “parduodančių” postų antraščių, todėl pasitelkite fantaziją, kurkite savo frazes ir pirmyn užkariaujant socialinius tinklus!