Įtraukiančių tekstų kūrimas
Kas yra geras tekstas? Ar tai toks turinys, kurio antraštė greitai “užkabina”, o jis pats lengvai ir įtraukiančiai skaitomas? Iš esmės taip. Tačiau vien to neužtenka. Norint, kad tekstai padarytų savo visą darbą, dar labai svarbu yra laikas ir vieta. Laiku ir vietoje patalpinti straipsniai, įrašai ar pranešimai – tai tarsi variklis, kuris užsuktas duoda nepamainomą rezultatą tiek trumpuoju, tiek ilguoju periodais.
Šiandien turinys yra viskas. Netgi nuolat tobulėjantis Google paieškos variklis, stengiasi atfiltruoti įvairiais savo algoritmais tinkamą turinį ir pateikti jį kuo labiau paieškos užklausą atitinkančiu būdu. Natūralu, kad griežtėjant tiek paieškos sistemų reikalavimams, tiek kokybiškų straipsnių pasiūlai, šiandien tampa ypač svarbu tinkamai pateikti turinį, nepriklausomai nuo to, kam jis bus skirtas: spaudai, web svetainei ar socialiniams tinklams.
Laikas, per kurį skaitytojas apsisprendžia, ar verta skaityti straipsnį toliau, vis trumpėja dėl didėjančios informacijos pasiūlos visose medijose, todėl ypač svarbu patraukti skaitytojo dėmesį jau per pirmąsias sekundes. Tinkamos ir įtraukiančios antraštės, atsakančios į pagrindinius auditorijos sau užduodamus klausimus, arba priešingai – klausimo iškėlimas ir vėliau jo atsakymas tekste -tai tik keli triukai, kuriais naudojantis rašomi reklaminiai straipsniai ir kiti tekstai.
Vietoje, laiku ir tinkamame kontekste panaudotas turinys, dažniausiai būna esminis raktas į tikslinės auditorijos įsitraukimą ir pardavimų didinimą. Kartais viena, įtraukiančiai suformuota Facebook posto antraštė gali nulemti prekės ar paslaugos paklauso išaugimą.
Straipsnių rašymas iš tiesų labai svarbi viso marketingo dalis, tai visos komunikacijos pagrindas, formuojantis prekinio ženklo autoritetą vartotojų akyse.
Mano įžvalgos
Kokie gali būti užsakomi straipsniai?
Turite naujieną, renginį, ar kitą svarbų įvykį, kurį norite paskleisti oficialiai ir kuo plačiau? Tokiu atveju tinkamiausias formatas- oficialaus straipsnio spaudai rašymas ir talpinimas BNS, ELTA ir kituose straipsnių spaudai portaluose. Tai oficialaus ir gana griežto formato pranešimas spaudai, kurio talpinimas tam skirtuose portaluose ne tik informuoja visuomenę, bet ir stiprina prekės ženklo autoritetą.
Tikriausiai niekam jau ne paslaptis, kad tinkamas turinio pateikimas internetinėje svetainėje ne tik ilgiau išlaiko čia užsukusį interesantą, bet ir labai “patinka” Google robotams. Šiandien ypač svarbu, kad pati pirma žinutė, kuri “pasitiks” jūsų potencialų klientą, būtų įdomi ir įtraukianti, o toliau pateiktas turinys ne tik įdomus, bet ir savo struktūra lengvai randamas ir suprantamas.
Dauguma pripratome pagrindinėmis savo idėjomis, naujienomis ir reklama dalintis socialiniuose tinkluose, pamiršdami kažkada išpopuliarėjusius blog įrašus. Vis dėlto Google nenori nuleisti rankų ir perleisti šios funkcijos pagrindiniam savo konkurentui Facebook, todėl 2020 metų skirtame Google pranešime apie savo atnaujintą paieškos variklį ypač didelė reikšmė skiriama blog’ams. Tiktai taip – šiuo metu tai vienas pagrindinių Seo užduočių, todėl norėdami būti matomi Google paieškos sistemoje kuo aukščiau, tiesiog privalote vesti blog įrašus savo svetainėje ir kaip įmanoma dažniau juos atnaujinti,
Seo tekstai, talpinami įvairiose išorinėse svetainėse, skirti daugiau pačiam Google, todėl čia itin svarbu ne tiek reklaminių žinučių pateikimo interaktyvumas, kiek tinkama raktažodžių panaudojimo struktūra su atgalinių nuorodų tinkamu įterpimu. Tai bene vieninteliai tekstai, skirti išskirtiniai tik paieškos sistemoms, vis dėlto bet kaip rašyti jų nereikėtų, nes kai kurie seo straipsnių portalai vertina ir turinį.
Tokius straipsnius visada įdomiausia rašyti, nes įdomus, aktualus ir tinkamai pateiktas straipsnis iš karto patenka į pagrindinius šalies portalus, tolius, kaip Delfi, 15min. lrytas ir panašius, o svarbiausia – nemokamai! Todėl dažnu atveju pavyksta ne tik pritraukti labai daug naujos tiklsinės auditorijos, bet ir sutaupyti nemenką sumą, kurią reiktų mokėti portalams, norint talpinti įprastą reklaminį straipsnį.
Taip pat rašau įvairius straipsnius skrajutėms, infografikams, naujienlaiškiams ir t.t. kitaip tariant visur- kur reikia kokybiško ir gero turinio.
Šiandien tai vieta, kur dažniausiai “pagauname” savo klientą, todėl būtent čia tenka pasitelkti ypatingus reklaminius triukus, norint pritraukti kuo daugiau auditorijos.
Susipažinkite su mano kūryba
2019 vasario 12 d., COSMOPOLITAN, visą straipsnį skaitykite čia
2019 gegužės 12 d., Mamos dienoraštis, visą straipsnį skaitykite čia